The User Agency
Som konsument idag har man rätt att söka, välja och dela åsikter om vilket företag som helst. Vårt fokus ligger i att uppfylla konsumentens förväntningar och behov. Vi förespråkar alltid en god användarupplevelse och arbetar ständigt med att möta våra kunders behov – oavsett om vi pratar till deras konsumenter, företagskunder, anställda, partners eller andra intressenter. Varje interaktion med ett varumärke påverkar värdet man tillmäter det. Upplevelsen, timing, relevans och kvalitet är konkurrensfördelar.
Milstolpar
Låt oss se tillbaka. Vi har skapat användarupplevelser i decennier och utvecklats med de förändrade förväntningarna. Scrolla bakåt i vår historia.
Talanger
Vi tackar våra enastående kollegor för vår framgång. Våra erfarna experter vågar tänka utanför ramarna när de samarbetar för att tillgodose våra kunders behov. Vi är digitala experter, kreativa tänkare, innovativa nördar och hängivna doers.
Vår resa
Emakina grundades 2001 genom en sammanslagning av tre byråer: Emalaya, NetAtWork och Ex Machina. 2006 gick Emakina in i Alternext, Euronexts segment för växande små och medelstora företag.
Denna inträdelse på finansmarknaden möjliggjorde en expansion för Emakina, som startade 2007 med förvärvet av de belgiska byråerna The Reference, Design is Dead och Your Agency, som varit en del av Emakina Group sedan dess. Idag finns vi spridda över Europa, med byråer i Nederländerna, Frankrike, Schweiz, Turkiet, Österrike, Sverige, Kroatien, Serbien och Polen. Koncernen finns och verkar också i Mellanöstern och Nordamerika med byråer i Dubai och New York.
Parallelt med detta har starka partnerskap skapats med stora byråer och förlag runt om i världen, vilket ytterligare etablerat Emakina som en global aktör i toppskiktet i branschen.
Tack vare en blandning av kreativitet, teknisk expertis och affärsmannaskap har Emakina blivit en av de största aktörerna i Europa. Vår starka tillväxt bekräftar Emakina Group’s position som en förstklassig digitalbyrå på alla dess marknader.